
mindig számíthatsz ránk!
ÜgyfélszolgálaT
A ZolContact Kft. telefonos és e-mail ügyfélszolgálatot biztosít szerzÅdött partnerek és az érdeklÅdÅk felé.
Ez a szerzÅdött partnerek számára külön díjazás nélkül igénybe vehetÅ, valamint azoknak a felhasználóknak, akik az adott termékre vagyy szolgáltatásra az érintett évben terméktámogatást vásároltak.
ā
ElérhetÅség:
Telefon: Tel.: +3616005125
E-mail: iroda@zolcontact.hu
SZABÁLYZAT
ā
Azok a felhasználók, akik nem rendelkeznek az adott évben érvényes terméktámogatással, óradíjas tanácsadói szolgáltatást vehetnek igénybe, amely elÅzetes egyeztetés után telefonon vagy e-mailben érhetÅ el.
A szolgáltatás díjazása minden megkezdett órára vonatkozik, az óradíjak a ZolContact Kft. aktuális díjszabása szerint kerülnek számlázásra. A díjakról a www.zcklima.hu oldalon tájékozód chatnak az ügyfelek.
Az ügyfélszolgálat fÅ feladatai közé tartozik az eseti problémák kezelése, a hibajelentések felvétele és a fejlesztési igények rögzítése.
A ZolContact Kft. nem garantálja az azonnali megoldást minden programhiba esetén, de törekszik a gyors hibajavításra. A hibajavítás ideje változó lehet, és a ZolContact Kft. dönti el, hogy mikor kerül sor a javításra.
A ZolContact Kft. a szerzÅdés szerinti vagy a központi rendeletek szerinti kötelezÅ garanciát biztosítja munkákra. Berendezésekre a gyártói- vagy a törvényi kötelezÅ garancia érvényes.
Az ügyfélszolgálat csak a berendezések és a rendszerek általános használatával kapcsolatos kérdésekre válaszol a szerzÅdött partnereknek, és nem tud segítséget nyújtani a rendszer / termék specifikus kérdésekben. Amennyiben erre szükség van, szerzÅdésnek erre vonatkozó leírásai a mérvadók.
A telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon 9:00 és 16:00 között érhetÅ el: +361 445 0293
A ZolContact Kft. minden tÅle telhetÅt megtesz a problémák megoldásában, de tudomásul kell venni, hogy nem minden probléma oldható meg távolról. Ilyen esetekben a cég helyszíni vagy távsegítséget nyújt szerzÅdött díjazással.
Telefonon tizenöt percet meghaladó segítségnyújtás nem minÅsül telefonos segítségnek, és legalább egy munkaóra díjazása kerül számlázásra.
Az ügyfélszolgálat alapvetÅen nem foglalkozik a következÅ feladatokkal, csak ha a szerzÅdés alábbiakra külön kitér:
-
Betanítás és rendszer konfigurálása
-
Oktatás vagy folyamatos segítségnyújtás
-
Berendezések használatának elmagyarázása és betanítása
A gépészeti rendszerek és berendezések történÅ karbantartására idÅpont egyeztetés a Felhasználó felelÅssége, kivéve ha a szerzÅdés errÅl máskép nem rendelkezik a ZolContact Kft.-vel.
Szolgáltatási díjak:
A terméktámogatással nem rendelkezÅ felhasználók a www.zcklima.hu oldalon található „Szolgáltatási árjegyzék” szerint igényelhetik a ZolContact Kft. szolgáltatásait vagy külön ajánlatkérésben kérhetik a munkavégzés díjának elÅzetes megállapítását.
A ZolContact Kft. fenntartja az árváltoztatás jogát.
Az ügyfélszolgálat igénybevételével a Felhasználó elfogadja a fenti feltételeket.
Contact
Keressen minket bizalommal !