top of page

mindig számíthatsz ránk!

ÜgyfélszolgálaT

A ZolContact Kft. telefonos és e-mail ügyfélszolgálatot biztosít szerződött partnerek és az érdeklődők felé.

Ez a szerződött partnerek számára külön díjazás nélkül igénybe vehető, valamint azoknak a felhasználóknak, akik az adott termékre vagyy szolgáltatásra az érintett évben terméktámogatást vásároltak.

Elérhetőség:

Telefon: Tel.: +36 1 445 0293

E-mail: iroda@zolcontact.hu

SZABÁLYZAT

 

Azok a felhasználók, akik nem rendelkeznek az adott évben érvényes terméktámogatással, óradíjas tanácsadói szolgáltatást vehetnek igénybe, amely előzetes egyeztetés után telefonon vagy e-mailben érhető el.

A szolgáltatás díjazása minden megkezdett órára vonatkozik, az óradíjak a ZolContact Kft. aktuális díjszabása szerint kerülnek számlázásra. A díjakról a www.zcklima.hu oldalon tájékozód chatnak az ügyfelek.

Az ügyfélszolgálat fő feladatai közé tartozik az eseti problémák kezelése, a hibajelentések felvétele és a fejlesztési igények rögzítése.

A ZolContact Kft. nem garantálja az azonnali megoldást minden programhiba esetén, de törekszik a gyors hibajavításra. A hibajavítás ideje változó lehet, és a ZolContact Kft. dönti el, hogy mikor kerül sor a javításra.

A ZolContact Kft. a szerződés szerinti vagy a központi rendeletek szerinti kötelező garanciát biztosítja munkákra. Berendezésekre a gyártói- vagy a törvényi kötelező garancia érvényes.

Az ügyfélszolgálat csak a berendezések és a rendszerek általános használatával kapcsolatos kérdésekre válaszol a szerződött partnereknek, és nem tud segítséget nyújtani a rendszer / termék specifikus kérdésekben. Amennyiben erre szükség van, szerződésnek erre vonatkozó leírásai a mérvadók.

A telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon 9:00 és 16:00 között érhető el: +361 445 0293

A ZolContact Kft. minden tőle telhetőt megtesz a problémák megoldásában, de tudomásul kell venni, hogy nem minden probléma oldható meg távolról. Ilyen esetekben a cég helyszíni vagy távsegítséget nyújt szerződött díjazással.

Telefonon tizenöt percet meghaladó segítségnyújtás nem minősül telefonos segítségnek, és legalább egy munkaóra díjazása kerül számlázásra.

Az ügyfélszolgálat alapvetően nem foglalkozik a következő feladatokkal, csak ha a szerződés alábbiakra külön kitér:

  • Betanítás és rendszer konfigurálása

  • Oktatás vagy folyamatos segítségnyújtás

  • Berendezések használatának elmagyarázása és betanítása

A gépészeti rendszerek és berendezések történő karbantartására időpont egyeztetés a Felhasználó felelőssége, kivéve ha a szerződés erről máskép nem rendelkezik a ZolContact Kft.-vel.

Szolgáltatási díjak:

A terméktámogatással nem rendelkező felhasználók a www.zcklima.hu oldalon található „Szolgáltatási árjegyzék” szerint igényelhetik a ZolContact Kft. szolgáltatásait vagy külön ajánlatkérésben kérhetik a munkavégzés díjának előzetes megállapítását.

A ZolContact Kft. fenntartja az árváltoztatás jogát.

Az ügyfélszolgálat igénybevételével a Felhasználó elfogadja a fenti feltételeket.

Contact

Keressen minket bizalommal !

bottom of page